Hoşgeldiniz!

Betciyim forum'a hoşgeldiniz. Forumu tam olarak kullanmak içeriği görmek için kayıt olmalısınız. Sizi de aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Kayıt Ol!

forum

  1. hasanstc

    ÖZEL YENİ DÖNEM YENİLİKÇİ BETCİYİM

    Yeni döneme yeni tasarım ile döndük artık yeni yüzümüz ile sizlerle beraberiz ilk geldiğimiz günden bugüne değin her zaman forum üyelerinin yanında olup onların haklarını savunduk elimizden geldiğince yardımcı olduk yarışmalar düzenledik etkinlikler yaptık bir arkadaş dost ortamı oluşturmaya...
  2. Papa

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA (150₺) Betciyim Ödül Dağıtıyor!

    Merhaba Betciyim ailesi, Sizlere farklı bir etkinlik ile gelelim dedik, Yarın gece saat 00:00’a kadar 20 adet konu açan üyelerimizden 5 kişiye 30₺ dağıtılacaktır. *Konular kontrol edilecektir, düzensiz, ilgisiz, sadece kopyala yapıştır konular dikkate alınmayacaktır, *Konuların ilgili...
  3. Papa

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Avrupa Ligi Kuponu Kazanırsa 75₺ Dağıtılacak

    Merhabalar Betciyim ailesi, Bugün için bir etkinlik yapalım dedim, Görseldeki kuponumuz kazanırsa toplamda 75₺ dağıtım yapılacaktır. Katılım için; *Twitter üzerinden RT ve Fav, *Konunun ilk mesajına beğeni, *Son maçlar başladığında etkinliğe katılım sona erecektir, Şartları mevcuttur.
  4. Papa

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Kupon Kazanırsa 100₺ Dağıtılacak

    Merhabalar, Ekteki kuponumuz kazanırsa 100₺ dağıtacağız. 5 kişiye 20₺ olarak. Papara hesabı zorunludur. Katılım için ilk mesaja beğeni şart.
  5. Ganyotcu

    ŞİKAYET VAR! Bu nickli uyeyi gordunuz platformda haber veriniz!

    Arkadaslar selam bu creed-quann-egor-mavi nickli uyeyi gordugunuz yerde bana haber verirmisiniz bi arkadasimizin facebok hesabini calip ailesine yalan yanlis seyler yazmis dusunun yani uyusturuci ticareti yapmak gibi iftiralar atmis uye zaten cogu forumda mimli banli ben burasi dahil 6 forumdan...
  6. wireless2256

    TAHMİN Ingiltere-Kosova

    Su ana kadar oynadıkları maçlarda mağlup olmayan iki takımın karşılaşmasında iki tarafında gol bulacağını düşünüyorum , Tahmini skorum 3-1 Ingiltere kazanacağı yönünde
  7. Ganyotcu

    Bir forumun bahis sitesi alması hk

    Forum hakkinda daha onceden bir konum var gecmiste benim 20 tl etkinlik bonusumu bile odettirmeyen forum kalkip bahis sitesimi alcak? Bahsettigim site betroom2.com bu sitenin 2 haftadir marketinglini daha once cogu forumdan kovulmus ugur isimli bi cocuk yapti bir kac etkinlik yapti burdanda...
  8. Saltanat

    ÖZEL 1000₺ Ödüllü Düello yarışması sohbet alanı

    merhabalar arkadaşlar 1000₺ ödüllü düello yarismamizin sohbet başlığı burasıdır bu alandan yarışma hakkında sorularınızı sorabilirsiniz . yarismaya katılım için , https://www.betciyim3.com/bahisforum/yarisma.7501/
  9. Saltanat

    DUYURU Tipster katılım şartları

    merhabalar arkadaşlar mevcut konuyu açmıştık bugün gün içerisinde katılım örnek şablonu katılım kurallarini bu başlık altında bulabilirsiniz.. Forum içerisinde en az 60 mesaja sahip olmalıdır Forum içerisinde maddi konuda uyarı almamış olmalıdır ornek katılım aşşagidaki gibidir her üye...
  10. dr.aykan52

    İyi bayramlar (Kürkçü Dükkanı)

    Sayın abim @Kaptan ın dediği gibi tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer yine kürkçü dükkanıdır... Üzdün bizi abim .hastaneyi bilsem gelecektim ziyaretine valla... Ama geçenlerde taburcu olduğunu ve sağlık durumunun iyiye gitttğini duydum ve cok sevindim... Tekrardan cok geçmiş olsun @Kaptan ...
  11. dr.aykan52

    Halkbankası internet şubesi kullanan var mı?

    bir yerden havale gelecek halkbank hesabı lazım arkadaşlar.
  12. wireless2256

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Cirobet Ödülünü Katlayalim ,

    Arkadaşlar, ilk çevrim tüm parayı 1.50 den çevirecek kupondur , kazanması halinde en az 4000 e kadar hedefimizdir . Dağıtılacak miktar 500 . En erken p.tesi cekim olacağı için hedefe daha erken ulaşıldığında p.tesiyi beklemek durumunda olacağız. Beğenenler ve en az 100 mesajı olanlardan dağıtım...
  13. Zippo

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Zippo Pes etmez, 3K kasa ile devam

    Arkadaşlar Zippo bilirsiniz Karlı havada Yağmurlu havada Güneşte Bulutlu havada asla PES ETMEEEZ Sürekli yanar, yanmazsa bir şekilde yakar Devam ediyoruz Kasa 3 K hedef Gene 15 K Şansımız Bol olsun
  14. Zippo

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Kasa 5K hedef 15K ödül konuda

    Arkadaşlar konuşmayı çok sevmem , 5K kasa var Hedef 15 K olursa 1 K dagiticam konuda
  15. dr.aykan52

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Alemin kralı CİROBET..

    Arkadaşlar cirobet beni yine kırmadı 250 tl insiyatif verdi...max cekim 1k... gedefe ulaşırsak 5 kişiyw 20 tl papara... konuyu beğenin ve konuda en az 1 mesajınız olsun yeter... birazdan ilk kupon gelecek...
  16. Kayıtsız

    DENEME BONUSU Sutbet 50 Spin

    Site hakkinda bilgim Yoktur
  17. Zippo

    ÖDÜLLÜ YARIŞMA Gelirse 250₺ dagtilicak

    Tek sürpriz macimiz var gibi :unsure: Albert Ramos vinallos- dominik timi zorlayacak hatta bende yenecek Şeytanımz bol olsun(y)(y) :coffee::coffee: Alan gelsin
  18. Zippo

    HABER NBA'den Bayern Münih'e! Resmi açıklama geldi...

    Alman temsilcisi Bayern Münih, NBA'de son olarak Philadelphia 76ers forması giyen ABD'li basketbolcu Greg Monroe ile anlaştı. 9 yıldır NBA'de oynayan Monroe ilk kez Avrupa'da mücadele edecek. Bu sezon THY Euroleague'de başarılı olmak isten Alman ekibi Bayern Münih, yeni sezon transfer...
  19. dr.aykan52

    Uzun vadeli

    Şampiyonluk bahsi açan site var mı? ligleri birlikte kombine edebilirmiyiz? mesela türkiye ile almanya şampiyonunu.. Galatasarayın şampiyonluğuna güzel bir miktar basmayı düşünüyorum... oran ne olur arkadaşlar?
  20. Zippo

    DENEME BONUSU Yeni deneme bonus 10₺

    10 TL deneme bonusu ilk defa BetBien hesabı oluşturan yeni üyeler için geçerlidir. 2. Deneme bonusu Spor Bahisleri alanında geçerlidir. 3. Deneme bonusu ile maksimum 100 TL kazanç elde edebilirsiniz. 4. Deneme bonusundan elde edilen kazancı çekebilmek için minimum 20 TL yatırım yapılmalıdır. 5...
Üst